Nejčastější dotazy

Jaký je obvyklý čas doručení?

Naším cílem je doručit vám nejchutnější pizzu v okolí, a to v co možná nejkratším čase.

  • Doručení naším kurýrem trvá ve špičkách zpravidla 60 minut.
  • V případě osobního vyzvednutí je čas pro vyzvednutí cca 30 minut.
  • Pokrmy a jejich doručení lze v dostatečném předstihu objednat také na konkrétní čas.

Prosíme berte výše uvedené časy jak orientační. Při neočekávaných situacích jako je např. nepřízeň počasí nebo špatná dopravní situace se může čas doručení výrazně prodloužit.

Pokud by se měl časový interval doručení výrazně prodloužit, budeme vás kontaktovat.

Mohu doručení objednávky nějak urychlit?

V době obědů a večeří se stává, že je naše provozovna více vytížena objednávkami a náš kurýr jezdí z jednoho koutu do druhého. Pokud tedy plánujete objednávku pokrmů během špičky, můžete ji urychlit volbou osobního vyzvednutí na naší provozovně.

Co když chci udělat změnu v objednávce?

V tom případě prosím volejte na telefonní číslo uvedené v kontaktech. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v restauraci k e-mailu vůbec nemá přístup.

Kde si mohu objednávku vyzvednout?

Objednané pokrmy je možné vyzvednout na naší provozovně (dřevěný stánek) v dohodnutý čas, a to na adrese K Sídlišti 681, 250 67 Klecany. (Vedle autobusové zastávky / Naproti obchodu Můj Obchod – Miroslav Kříž).

Objednávku Vám také rádi přivezeme přímo na vaši adresu uvedenou při objednávce.

Mohu si u vás pizzu i sníst?

Momentálně to bohužel není možné. Restaurace La Locanda je od 8.8.2018 uzavřená, takže si pizzu můžete odnést s sebou v krabici nebo nechat přivézt naším kurýrem.

Vyrábíte si vlastní bezlepkové těsto?

Výroba bezlepkového těsta na pizzu vyžaduje specifické podmínky, které nejsme schopni při výrobě zajistit, a proto odebíráme od dodavatele již hotové vyválené těsto v hygienickém obalu. Průměr pizzy je v tomto případě menší než u našeho klasického těsta, a to cca 26 cm a k pizze je účtován příplatek 35 Kč.

Proč musím čekat na potvrzení objednávky?

Potvrzení objednávky dává oběma stranám jistotu, že jsme objednávku zaregistrovali a začali jsme na jejím vyřízení pracovat. Nemusíte již tedy nic ověřovat telefonicky, jelikož potvrzení objednávky uvidíte obratem na webových stránkách i v doručeném emailu.

Může se změnit čas doručení během objednávání?

Ano může. Při potvrzování Vámi zadané objednávky zjistíme dle aktuální situace, zda jsme schopni ji vyřídit v požadovaném čase nebo ne. Pokud ne, navrhneme vám nejbližší možný termín doručení k odsouhlasení. V případě, že vám nový čas doručení již nevyhovuje, můžete objednávku zrušit přímo na webu nebo přes doručený email.

Mohu platit stravenkami nebo elektronickou stravenkou?

Ano, přijímáme papírové i elektronické stravenky Chèque Déjeuner, Sodexo i Ticket Restaurant. Pouze v elektronické variantě pak akceptujeme také stravenky Naše stravenka.

Mám nějakou záruku spokojenosti?

Používáme kvalitní suroviny, ověřené postupy a objednávky se snažíme doručit ve stanoveném čase. Pokud se i přes to stane, že nebudete z nějakého důvodu spokojeni, máte právo na náhradu, a to buď ve formě nového produktu, slevového poukazu nebo vrácení peněz.

Budeme rádi za zpětnou vazbu, na jejíž základě jsme schopni zjednat nápravu. Pro vyřízení reklamace tak piště na email objednavky@pizzaklecany.cznebo volejte na tel. 776 153 538.

Proč mi vlastně objednávku zamítáte?

Rozhodně v tom není nic osobního. Objednávku zamítáme pouze v případě nenadálých událostí, kvůli kterým ji nejsme schopni vyřídit ve stanovený čas.